image_pdfimage_print

VANLIGA FRÅGOR

F: Varför skulle jag betala för att ansluta till KM Appen?

S: Därför du vinner på att ha all information på en plats, det ger rätt information till serviceföretaget samt ger dig snabbt och rätt agerande. Tid är lika med pengar.

F: var händer om jag har ett avtal med ett annat serviceföretag?

S: Det finns faktiskt inget hinder med detta. Det är bara bättre för dig och ditt serviceföretag att ha koll på vad som har gått fel utan att slösa bort tid med onödiga preliminära besök.

F: Jag har bara nya maskiner med garanti, ska jag verkligen betala för en tjänst för felanmälan?

S: För varje maskin kan man över en specifik period specificera ett serviceföretag som tar emot felanmälan samt tar hand om maskinen under garantiperioden.

F: Kan jag som driver ett serviceföretag ansluta mig till KM APP?

S: Visst och det är bara en stor fördel att du kan erbjuda tjänsten till dina kunder. Ni kommer få bättre kontroll att beställa rätt reservdel till kunden, vilket spar tidskrävande besök och kostnader. Detaljerad förteckning med bilder och samtliga uppgifter på varje maskin gör att missförstånd minimeras.

F: Vi har inga datorer på jobbet, hur gör vi då?

S: Vår produkt är enkel att använda och att lära sig. Du kan använda det från vilken enhet som helst som är ansluten till Internet såsom smartphones och surfplattor. 

F: Hur kommer man igång efter att man har anslutit sig till webbtjänsten?

S: Vi skapar en databas med grundläggande information rörande alla dina storköksmaskiner och du kan anmäla ditt företags behov av reparation eller underhåll när som helst på dagen eller natten. Databasen innehåller all information om maskinen, bilder, garanti, m.m.

F: Hur felanmäler jag ett problem via systemet?

S: Med bara några klick kommer en detaljerad felanmälan med bild skickas, detta för att undvika missförstånd vad gäller plats, maskin samt vilket fel som anmälts. Tidigare reparationer skall ses tydligt på felanmälan. Förenkla hanteringen och vinn tid med få knapptryckningar. Idag har vi även lanserat ett helt nytt sätt genom en QR-code.

F: Vilka är dem största fördelar med KM Appen?

S: Minska felmarginalen, spara maskinens historik, bra överblick via statistiken. Spara tid = spara pengar.